Salgs- og leveringsbetingelser
Vilkår
Zoopermarked
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Zoopermarked. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Zoopermarked.
Priser
Alle oplyste priser i Zoopermarked.dk er opgivet i danske kroner inklusiv 25% moms.
Vi tager forbehold for trykfejl, moms- og afgiftsændringer, samt udsolgte varer.
Betaling med kort
· Dankort
· VISAkort
· MasterCard
· Maestro
· VISA Electron
· JCB
· Kontant betaling ved afhentning af varer på Zoopermarked's adresse.
Beløbet hæves først på din konto, når varerne sendes fra Zoopermarked. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Forsendelse
Køb for over kr. 500,- er fragtfrit levereret.
Hvis ordren er under kr. 500,- koster det et beløb, at få din vare leveret. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.
Zoopermarked sender varer med Post Danmark, GLS eller fragtmand. Vi leverer kun til steder i DK hvor fragtmanden kommer uden tillæg - herunder ikke Grønland og Færøerne. Levering af pakker sker med fragtfirmaet GLS og man modtager pakkenummer til sporing via e-mail. Mindre pakker (brevstørrelse) sendes som brev med Post Danmark og man modtager derfor ikke track and trace nummer. GLS stiller pakken hvor kunden eventuelt har anført det i bestillingen. Leveringstid er 1-3 dage ved lagervarer. Ved bestilling af varer, der er i restordre, eller ved bestilling af specialvarer, kan forsendelsen vare op til 21 dage. Levering af varer fra Zoopermarked anses for sket, når du som køber har fået varen udleveret. Vi forsøger i alle tilfælde at informere dig, hvis leveringstiden overskrider den, der er opgivet på den enkelte vare.
Vi bekræfter levering af din ordre pr. telefon eller mail.
Forgæves levering
Hvis ingen er hjemme eller aflæsningssted ikke er præcist anført, tages varen med retur til nærmeste GLS eller postnord pakkeshop, hvor den senere kan afhentes.
Kundeoplysninger
I forbindelse med dit køb beder vi dig venligst oplyse dit navn, din adresse og din e-mail, hvilket er en forudsætning for at få varen leveret. Af hensyn til reklamationsretten registrerer vi dine oplysninger i Zoopermarked's kundekartotek. Zoopermarked videregiver ikke disse oplysninger til tredjemand.
Afhentning
Afhentning af købte varer kan - efter aftale - ske på følgende adresse på alle hverdage mellem 10.00 - 17.30 og lørdage mellem 10.00 - 14.00:
Dronninglund Dyrehandel - Dyrenes Zoopermarked, Stationsvej 14-16, 9330 Dronninglund
Telefonnummer: 98 844404
Hvis produktet er udsolgt
Hvis en vare mod forventning måtte være udsolgt, vil du omgående blive kontaktet af vores salgsafdeling, som vil tilbyde dig et alternativt produkt. Du bestemmer selv, om du vil tage imod tilbudet, eller om du ønsker ordren annulleret.
Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i Zoopermarked overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Det er din pligt i forbindelse med leveringen, at gøre opmærksom på eventuelle skader.
Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Zoopermarked, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Zoopermarked. Reklamationer vil blive behandlet i henhold til gældende lovgivning.
Fortrydelsesret
Zoopermarked yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Dog er der ingen fortrydelsesret på hundetegn med gravering, jævnfør Forbrugeraftaleloven, paragraf 12, stk 2.
Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som da den blev modtaget. Det vil sige at evt. indpakning, label, skilte eller papkasse er intakt og varen må ikke være brugt. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til vores adresse. Du bedes kontakte os på e-mail eller telefonisk inden varen sendes retur.